Oldalak

2012. október 9., kedd

Tizenkettedik


Cassie szemszöge


Hihetetlenül boldog vagyok. Jacob bemutatott hivatalosan is a falkának és viszonylag gyorsan elfogadtak, bár a megbarátkozás még váratni fog magára.
Amikor egyik reggel Jacob elmondta, hogy szeretné, ha aznap találkoznék a többiekkel hirtelen nem is tudtam, hogy mit mondjak rá. Nem félek a farkasoktól, de tudom, hogy a mi kapcsolatunk ellénére is ősi ellenségek vagyunk. Jacobnak nagyon rosszul esne, ha ellenséges lenne a viszonyom a barátaival.
Mielőtt elindultunk volna a határhoz gombócot éreztem a torkomban, izgultam, de hamarosan ha nem is mindenkivel, de pár falkataggal sikerült megbarátkoznom.

Aminek azonban a legjobban örülök, az az, hogy Jacob bemutatott az unokahúgának. Nem semmi az a kis csaj. Igazság szerint első látásra úgy gondoltam, hogy kedvelném, de amint megszólalt, egyből rájöttem, hogy finoman fogalmazva is arrogáns, nem éppen könnyű ember. Amikor meglátott egyből megpróbált nekem ugrani, de kitértem előle és a lendülettől megkóstolta a földet. Mérgesen prüszkölve állt fel, de mivel Jacob közénk állt és mivel ő az Alfa nem lépett közelebb.
- Mia! Ő itt Cassie! Ő a lenyomatom! -mondta nyomatékosan. - Légy tisztelettel felé!
- Majd ha fagy! - kontrázott rá Mia.
- Ebből elég! - eluntam, hogy a fejem felett veszekednek. - Jacob, a tiszteletet nem lehet kikényszeríteni ilyen módszerekkel. Bár, mit ne mondjak, szerintem nem lenne hátrány ha jól kijönnénk egymással, Mia és én.
- Én veled?! Ez jó vicc! - kacagott fel Jacob kedves rokona.
- Pedig én őszintén arra számítottam, hogy pont Te leszel az, aki azzal próbál majd meg elüldözni, hogy ismerteti Jacob rossz szokásait, rigolyáit, de mivel Te erre nem vagy hajlandó és mivel mindketten halhatatlanok vagyunk, lesz időm kiismerni és megszokni ezeket a negatívumokat, nem fognak váratlanul érni. Tehát annak az esélye, hogy valaha is elhagyjam ezzel a nullára csökken. Neked pedig el kell viselned engem minden nap egészen a halálod napjáig, hacsak nem lesz a Te párod is halhatatlan, mert akkor bizony a rokonságunk végtelennek tekinthető. - mosolyodtam el és élvezettel figyeltem mindkettejük arcát.
Meg voltak lepődve és legnagyobb örömömre Mia szemében némi csintalanságot véltem felfedezni. Kibújtam Jacob mögül és Lassan Mia felé lépkedtem. Szerencsére Ő is elindult felém, majd amikor elém ért felkacagott.
- Nem is vagy olyan vészes, vámpírcsaj létedre.
- Köszi, de ez rád is igaz, kivéve a vámpírcsaj rész.
Jacob csak kapkodta a fejét hallottam a gondolataiban, hogy meg volt győződve arrol, hogy egymásnak fogunk esni és kicsit írtunk az erdőn. Most viszont csak bámult ránk, akkor meg teljes kikerekedett a szeme, amikor Mia belém karolt és közölte:
- Gyere, rengeteg speckó infóm van Jakeről. Hidd el vannak köztük igazán blamálóak is.

Mikor visszaértünk Jacob házához, már nem is tudom, hogy van-e olyan időszaka az életének, amelyből nem ismerek cikis dolgokat. Mia szerencsére ha nem is fogadott el, de azt elfogadta, hogy Jacob belém vésődött.
Mia elment, én pedig besétáltam Jacobhoz. Ő a tűzhelynél állt és valami egészen finom dolgot készített, legalább is az illata alapján megkívántam.
Míg ő vacsorázott én szemben ültem vele és egy-egy apró falatot a számba csempésztem a spagettiből. Miután befejezte elmosogatott, én pedig elmentem lezuhanyozni, miután megmutatta hol van a fürdő.
Mikor végeztem Jake szobájában vártam, hogy ő is elkészüljön. Most először készültünk együtt aludni, bár én nem is alszok igazán, de képes vagyok ellazulni, ami szerintem már majdnem alvásnak is tekinthető.

Nem tudom, hogy Jake mennyi ideig tusolt, de nekem már sikerült ellazulnom és nem vettem észre, hogy megérkezett. Csak akkor, amikor egy csókot éreztem az ajkamon. Azonnal felültem és én is megcsókoltam őt. Én bátortalanabb voltam, mint ő, de amikor megéreztem a nyelvét nekem sem kellett több biztatás és megpróbáltam ugyanolyan szenvedéllyel visszacsókolni őt. Éreztem a kezét, ami a hátamat simogatta,majd lecsúsztatta a derekamra és bebújtatta az alvós topom alá. Szorosan simultam hozzá, annyira, amennyire csak tudtam és a mellkasát cirógattam.
A hátamra fektetett és az ajkamtól lefelé haladt finom csókokat szórva a bőrömre. Amikor a melleimhez ért és az ajkai közé vette a mellbimbómat, mindeddig teljesen ismeretlen érzések futottak végig rajtam. Megijedtem. Vámpírsebességgel, zihálva a szoba távolabbi részébe menekültem. Jacob pedig értetlenkedve meredt rám.
- Cassie, mi a baj?
- Én... én csak kicsit megijedtem ez nekem most túl sok volt egyszerre. nagy baj lenne, ha azt kérném, hogy lassítsunk?
Felállt és hozzám lépett, finoman átölelt és és gyengéden simogatta a hátamat.
- Cass, minden úgy, olyan tempóban fog köztünk megtörténni, ahogy Te jónak érzed. El sem hiszed, hogy nekem mekkora örömet jelent már az is, hogy velem vagy és létezel. Szeretlek!
- Én is szeretlek. - suttogtam és visszafeküdtünk az ágyba. Hozzásimultam, lehunytam a szemem és ellazultam, ha Jake velem van, senki sem bánthat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése