Oldalak

2011. augusztus 15., hétfő

A Voroncevek hercegnője - Második

      Miután kipakoltak az új családtagok a nappaliban gyűltek össze. Cassie-t ez egyáltalán nem lepte meg. Tudta, hogy ha valamit Carlisle képességének tekintettek, az az önuralma és a kíváncsisága. Azt viszont eldöntötte, hogy amíg nem lesz elkerülhetetlen, addig mindenkinek a meggyőzést fogja képességének mondani. Mikor leültek Esme szólalt meg Carlisle-t is megelőzve.
- Meséljetek magatokról.
 Haley kezdte.
- 1996-ban születtem Orange County-ban. A szüleim középosztálybeliek voltak. Mindenesetre szép életem volt, boldog voltam. Tíz éves koromban költöztek a szomszédunkba Edmondék és én azonnal beleszerettem. Mindig együtt voltunk és egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Mikor tizenhat éves lettem Ed megkérte a kezem és mind a szüleim, mind én beleegyeztünk. Úgy fél év múlva egy bálra voltunk hivatalosak. Késő este sétáltunk haza, amikor megtámadt minket valaki. Mai napig sem tudjuk, hogy ki lehetett. Akkor harapott meg minket. Még annyit megtett, hogy egy elhagyatott helyre vonszolt minket, majd eltünt. Amikor felébredtem kapart a torkom és égett. Egyszerre csak finom illatot éreztem és lemészároltam egy csapat őzet. A háború után találkoztunk Cassievel, s mivel ő sem ivott emberi vért együtt maradtunk.
- Haley sznte az én történetemet is elmondta, csupán annyit fűznék hozzá, hogy én egy évvel vagyok idősebb és én a farkasokat szeretem.
- Cassie?-nézett rám érdeklődve Carlisle.
- 1901-ben születtem Oroszországban. Tizenhat évesen kerültem a Voroncev udvarba és a háborúig ott is voltam, akkor azonban elkaptak az erdélyiek először Bella és Edward megmentettek, de másodjára már ne volt szerencsém. Csak a háború után két évvel szabadultam csak ki. Akkor csatlakoztam Haleyékhez.
- Neked mi a kedvenced?-jött az első kérdés Emmetttől.
- A legjobban a medvefélék vérét kedvelem.
- Nem vagy túl apró azokhoz az állatokhoz?-kérdezte ismét, ám most kissé élcelődve.
- Tudod, lehet, hogy nem vagyok akkor, mint te, de tudok egyet s mást.
- Cassie, kérlek bocsáss meg Emmettnek.
- Ugyan Carlisle, nincs miért. Legalábbis egyelőre.
- Meséljek rólunk?
- Ha gondolod, de mindent tudunk rólatok. A háborúban való részvételetek óta szinte minden vámpírhoz eljutott a híretek. Egyre többen vállalkoznak erre az alternatív életmódra. A példátok és a híretek az egész világon elterjedt. Több vega kolónia él Ausztráliában, Afrikában és Közép-Európában.
- Erről nem is tudtunk. Köszönjük, hogy meséltetek magatokról. Most pedig mit szólnátok egy közös vadászathoz?
   Mindenki beleegyezően bólintott és elindultak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése