Oldalak

2011. július 28., csütörtök

A Voroncevek hercegnője - Első

Sziasztok!
Tudom-tudom, sokáig tartott. Remélem ezentúl jobban fognak alakulni a dolgaim.
Jó olvasást!
Üdv: Dreamea




   A Cullen család nyugalmát Alice borította fel egy reggel. Látomása volt arról, hogy a Volturi látogatást tesz náluk. Csak annyit tudtak biztosan, hogy békével jönnek.
   Három nappal később megérkezett Aro és kísérete. Bekísérték őket és leültek a nappaliban.
- Mi szél hozoztt benneteket? - kérdezte Carlisle.
- Lenne hozzád egy lég nagy kérésem, barátom.
- Mi lenne az?
- Van három vegetáriánus vámpír nálunk és én megígértem nekik, hogy vagy a Denalikhoz, vagy hozzátok csatlakozhatnak.
- Mióta vegetáriánusok?
- Amennyire én tudom soha nem ittak emberi vért. Jöhetnek?
   Carlisle a család megmaradt tagjaira tekintett és a többségük rábólintott.
- Jöhetnek.

   Nem egészen két héttel később Esme és Alice már nagyon izgatottak voltak. Amint távozott tőlük a Volturi, azonnal elkezdték berendezni az újak szobáit. Alice jóvoltából arra is fény derült, hogy két lány és egy hím vámpír fog érkezni. Az egyetlen, aki szenvtelenül és érdektelenül figyelte az eseményeket, az Emmett volt. Őt viselte meg a legjobban a családtagjaik elvesztése, még most több, mint száz év távlatából nézve sem tudott tovább lépni.
   Amikor végre elérkezett az újak érkezésének időpontja még Carlisle is szabadnapot vett ki. Végre megszólalt a csengő és Esme még abban a pillanatban ajtót is nyitott.
- Üdvözlünk titeket! Gyertek be. - mondta Esme és a nappaliba kísérte a fiatalokat.
- Köszönjük, hogy befogadtak minket. Ők itt Cassandra és Haley, én pedig Edmond vagyok.
- Örülünk, hogy megérkeztetek. Én Carlisle vagyok, ő itt a feleségem Esme, a többiek pedig Alice, Emmett és Jasper. Most pedig ha gondoljátok Esme és Alice megmutatják a szobáitokat.
   Az első egy fekete-fehér szoba volt Edmondnak. Őt ott is hagyták nézelődni és a lányok tovább mentek. A következő szoba a Haleyé volt,  Playboy szoba fekete és fukszia színekkel. A lány ahogy meglátta halkan felsikkantott a többiek pedig úgy döntöttek, hogy Cassie szobáját is célba veszik.
   A lánynak nagyon tetszett a szoba és örömében megölelte mind Esmét, mind Alice-t. Mindkét nő arcáról csak úgy áradt a boldogság, mintha kicsit visszakaptak volna az elveszített családjukból.



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Írtál nálam én is itt vagyok!
    Alig várom a következő fejit, siess vele!
    Pusziika, Daimond.
    ui: és azok a szobáááák... ♥♥

    VálaszTörlés