Oldalak

2011. április 6., szerda

Az ébredés fáj? - 31. fejezet

Sziasztok!
Hát, ez egy elég szomorú rész lett, de remélem azért tetszeni fog. Köszönöm a komikat, nagyon jól estek.
Jó olvasást!

   Bármennyire is tudtam, hogy az életembe Emmett hozhatja el a boldogságot. azt is tudtam, hogy hozzákötöttek egy olyan valakihez, akit nem tudok szeretni. Így a döntést, amit meghoztam nem változtatom meg.
   Nevetve néztem, ahogy Alice és Emmett egyre bátrabban, mégis féltő óvással fogta a folyton kacagó csöppséget. Őket látva még valamit eldöntöttem.
  - Tudjátok, eddig nem tudtam kik legyenek Anthony keresztszülei, de a kisfiam döntött helyettem. Alice, Emmett szeretném, ha ti lennétek azok.
 
   Alice hitetlenkedve kérdezte:
  - Komolyan?
  - Persze. Vállaljátok?
  - Köszi, köszi, köszi! - mondta Alice és átölelt. Emmettre nézve pedig az örömön kívül még sok szomorúságot és fájdalmat is láttam, amitől összeszorult a szívem. Végül kicsit hangosabban, mint Anthony szerette volna válaszolt.
  - Nagyon szívesen.
   Emmett hangosabb megszólalása megijesztette a kicsit, de ő nem sírni kezdett, hanem megharapta a keresztapját.
  - Lena, Anthony megharapott. - közölte.
  - Igen, mert megijesztetted.Jacobot akkor harapta meg, amikor etettem és Jake kivette a szájából a cumisüveget.

   Este hétkor hazavittem a kicsit és elkészítettem Jacobnak a vacsorát. Éjjel, miután  férjem elaludt összepakoltam egy kisebb válltáskába, előkészítettem Anthony reggelijét az asztalra és kitettem a borítékot. Mindenkinek hagytam benne pár sort, de nem bírtam tovább. Megtettem, amit elvártak tőlem és bármennyire is fáj elmegyek oda, ahol nem fognak megtalálni.

   ,, Kedves Jacob és Anthony!
Nem is tudom, hogy kezdjem el. Talán úgy, hogy fáj. Fáj eldobni a fiamat, fáj, hogy nem lehetek örökké vele. Az azonban még jobban fáj, ha veletek kell lennem. Rabnak érzem magam. hogy  A béke most, hogy Anthony megszületett ennél erősebb már nem is lehet.
Jacob, kérlek, hogy vigyázz nagyon a fiunkra... és magadra is.
                                                                               
                                                                                                Bocsánatkéréssel: Lena"

   ,,Kedves Cullen család!
Azt hittem, hogy ti lesztek a családom, de tévedtem. Azt hittem befogadtok és boldog lehetek, de nektek nem kellettem. Csak annyit szeretnék tudatni, hogy nem haragszom.
                                                                                                       Lena"

   ,, Kedves Alice és Emmett!
Kérlek titeket, hogy szeressétek Anthonyt helyettem is. Rátok bízom őt. Köszönöm, hogy mindkettőtöknek, hogy elfogadtatok úgy, ahogy voltam. talán csak ti voltatok képesek engem igazán szeretni.
                                                                    Szeretettel búcsúzom: Lena"

  
   Sűrűn potyogtak a könnyeim, de elindultam. Elindultam egy olyan világba, ahonnan nincs visszaút.

2 megjegyzés:

  1. szia gratulálok remélem aroéknál jó sora lesz
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Jajj de jó lett!!!
    Fúúú...hát erre nem számítottam,de kifejezetten tetszik!!!:)
    Szóval csak így tovább...:D
    Remélem jó sora lesz...akárhova is megy.....
    Nagyon várom a kövit...siess vele:)

    VálaszTörlés