Oldalak

2011. március 11., péntek

Az ébredés fáj? - 27. fejezet

   Sziasztok!
 Mostanában nem igazán sikerülnek a dolgaim. Bocsi a ritka frissért, de igyekszem legalább heti egyet feltenni. 
                                                     Jó olvasást!
  

   A hang irányába fordultam és szinte a rosszullét kerülgetett. Bellára néztem és az ő arcán is ott ült a saját döbbenetem tükörképe. Jacob volt az. Kínomban elnevettem magam.
  - Ez jó vicc. - fordultam a Tanács felé. - De a viccet félre téve, ugyan ki az?
  - A fiam. - állt fel Billy. - Talán probléma?
  - Jacob Bella barátja. Szeretik egymást.
  - Jacob tudja, hogy a Falka mindenekelőtt és a Tanács döntése is kötelező érvényű. Ez nem a szerelemről szól, hanem a békéről.
  - A válaszom az, hogy NEM!!!
  - Lena! - szólalt meg Esme. - Szerintem üljünk le és beszéljük meg.
  - Tisztelt Tanács! Kérnénk egy nap gondokodási időt.
  - Megkapjátok. - mondta Billy.
   A család kiegészülve Bellával és Jacobbal elindult haza. Iszonyatosan dühös voltam. éreztem, hogy megint én veszítek el mindent ami fontos.
   Leültünk otthon az asztalhoz és apa vette magához a szót.
  - Lena, tudom, hogy most nehéz neked ...
  - Nehéz? Miért lenne nehéz? Huszonkét éves vagyok, most halt meg a férjem, félvámpír vagyok és rajtam múlik a béke. Ugyan, miért lenne nehéz nekem? - kérdeztem szarkasztikusan.
   Közben Jasper nyugtatni próbált sikertelenül.
  - Lena, nyugodj meg. - mondta Alice.
  - Próbálok. - morogtam. - Bella, Jacob, ti legalább egyetértetek velem, hogy hülyeség ez az egész?
  - Figyelj, Lena. Engem arra neveltek, hogy tiszteljem a törzset és a Tanácsot. Ha ők így döntöttek, akkor nekem nem áll jogomban megkérdőjelezni a döntésüket.
  - Eldobod azt a szerelmet, amit Bella iránt érzel?
  - Bella meg fogja érteni, hogy ez a leghelyeseb döntés, még akkor is, ha fájdalmas.
  - Jacob te egy baromi nagy marha vagy. - közöltem vele.
   Bella könnyes szemmel felállt és elment. Senki nem ment utána.
  - Szerintem szavazzunk. - mondta apa. - Bármennyire is szeretlek Lena, de a békére szavazok.
  - Én is. - közölte Edward.
  - De Ed ... - szóltam volna, de félbeszakított.
  - Bocs. Te Emmett mire szavazol?
  - Lena családtag, nem érdemli meg, hogy eladjuk. Ha harc lesz, harcoljunk.
  - Én is a békére szavazok. - közölte Jasper.
  - Én is. - így Esme.
  - Én is nemmel szavazok. - mondta Alice.
  - A többség a békre szavazott. - összegezte a szavazást Carlisle.
  - Hát rendben. Elfogadom a döntésetek. Én tudok veszíteni, mindig is ezt tettem. Azt mondtátok, hogy a Cullenek kiállnak egymásért, tehát én mégsem lehetek Cullen, ezért ezt - levettem a nyakláncot és az asztalra dobtam - visszaadom. Megyek, szólok a tanácsnak és remélem, hogy Emily újra befogad.
Köszönés nélkül hagytam el a Cullen-házat és nem terveztem, hogy valaha is visszatérek oda.

2 megjegyzés:

  1. szia ezt nem hiszem el egyedül em és alice állt ki lena mellet?
    igaza van én is csalódtam a többiekben remélem em befogadja és nem kell férjhez mennie pont jakebe akkor miért nem inkább paul?
    gratulálok
    puszy
    első

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!
    hogy hogy csak Emmett és Alice állt ki mellette??
    én teljesen igazat adok lena-nak,nem érdemelte me hogy így elárulják....várom a kövit siess vele

    VálaszTörlés