Oldalak

2010. augusztus 29., vasárnap

Hosszú út - 4. fejezet

      Jacob szemszöge

  Hazavittem Clairt és közben beszélgettünk. Megnyugodtam, hogy Anthonynak nem sikerült megsértenie. Miután kiszállt azonnal indultam is haza, hogy elbeszélgessek a fiammal. Amikor hazaértem Nessie és a fiúk is otthon voltak. odamentem Nessiehez,megcsókoltam és leültem az ebédlőasztalhoz a fiaimmal szembe.
   - Anthony, miért voltál olyan bunkó Éclairrel?
   - Nem szimpi.
   - Nem szimpi?! - hirtelen nagyon mérges lettem. - Nem is ismered!
   - Nem is akarom megismerni.- dühösen felpattant és elment.
   - Alex, nem tudod, hogy konkrétan mi a baja Anthonynak?
   - Dobta a barátnője.
   - Dehát Lizzie szereti.
   - Apa, ugye nem változtál át tegnapelőtt óta? Lizzie itt volt a tábortüzes bulin és bemutattuk neki Seth-et és...
   - ... Lizzie lett Seth lenyomata. Tényleg, veled és Cassievel mi a helyzet?
   - Már két hónapja szakítottunk.
   - Miért?
   - Mert a polgármester fia biztosabb jövőt tud biztosítani neki és a közös babájuknak.
   - Megcsalt?
   - Igen, de nem fáj.Ha neki más kell, akkor legyen másé.
   - Értem. Neked mi a véleményed Éclairről?
   - Nagyon semmi. Hátul álltam és csak a kezét láttam. Egyébként miért volt olyan fontos megismernünk őt?
   - Azért, mert ő Ephraim Black törvénytelen gyermekének a leszármazottja.
   - És örülnél neki, ha valaki belé vésődne a falkából.
   - Hát igen. Képzeljétek, a Cullenek visszajöttek.
   - Itt vannak nagyapáék? Csúcs!
   - Drágám, akkor újabb falkatagokra kell számítanunk?
   - Nem tudom Nessie, de ha igen, akkor valószínűleg két fiú és négy lány fog átváltozni.
   - Négy lány, apa?
   - Igen, amióta Leah is átváltozott a lányokat is lehetséges farkasoknak kell tekintenünk.
   - Aha, és gondolod, hogy az az Éclair is át fog változni?
   - Azt végképp nem tudom. Nem tudom, hogy örökölte-e a gént.
   Ekkor megcsörrent a telefonom.

,, - Szia Jacob!
   - Szia Mark! Miért hívsz?
   - Úgy alakult, hogy két hétre el kell utaznom. Már szóltam róla Clairnek és azt mondta rendben, de jó lenne, ha valaki a közelében lenne és vigyázna rá.
   - Konkrétan? 
   - Ha megoldható lenne, szeretném, ha amíg távol vagyok te vagy az egyik fiad vigyázna Clairre. Odaköltözhetne a lányomhoz. Nagyon rossz előérzetem van.
   - Nem is tudom Mark, a lányod tizenhét éves, a fiaim tizennyolc évesek és ...
   - Én megbízom Clairben.
   - Rendben, meglátom, hogy mit tehetek. Mikor indulsz?
   - Még ma este.
   - Tartanád pár pillanatig?"
 
 Befogtam a kagylót és Nessiékre néztem.
   - Hallottátok, amit Mark mondott?
   - Igen, apa. Ha gondolod, én vállalom. Anthony tuti nem fogja.
   - Biztosan vállalod?
   - Persze anya, nyugi, nem lesz gond.
   - Akkor menj.
   Újra a fülemhez emeltem a telefont.
,, - Mark, megbeszéltük és Alex elvállalta.
   - nagyon köszönöm. Mikorra tudna ideérni?
   - Szerintem legkésőbb félóra múlva.
   - Rendben, várom Alexet és még egyszer köszönöm.
   - Szívesen, szia!
   - Szia!"

   Mire letettem már egyedül voltam a konyhában. Hallottam, hogy Nessie elkezdett csomagolni Alexnek. Kicsit aggódok, de Alex lényegesen nyugodtabb természetű, mint Anthony és bízom benne.
   Negyedóra múlva Alex elindult Markékhoz, én pedig arra jutottam, hogy remélem a legjobbakat.

1 megjegyzés: