Oldalak

2010. szeptember 5., vasárnap

Hosszú út - 6. fejezet

     Éclair szemszöge

   Imádom ezt a kocsit. Erre az autóra áhítoztam, most mégis bánom, hogy a kipróbálását választottam. Vajon milyen lenne Alex mellett ülni? Ahogy megláttam az ajtóban, azóta alig tudok másra gondolni.Furcsa, de pár perce indultam el mégis már most hiányzik. Éclair, térj észhez! Megérkezve a suli parkolójába beálltam egy ezüst Volvo mellé és elindultam megkeresni a tanulmányi irodát. Éppen a telefonom vettem elő, amikor neki ütköztem valaminek. A végeredmény: leesett a telefonom és ripityára tört. Most néztem szét, hogy minek is ütközhettem és egy pillanatra ledöbbentem. Egy srác volt az, de akkora, akár egy hegyomlás, vagy egy óriás medve.
  - Attól, hogy nagy darab vagy, még figyelhetnél magad elé. Mégis, mit képzelsz, ki vagy te?! Az Úristen?!
   Sokan bámultak minket elképedve, nevetéstől meg-megremegő szájszéllel. Én a százhetven centimmel osztom a nagydarab srácot. Ha más lett volna a helyemben tuti nevettem volna.
  - Szóhoz juthatok? - kérdezte.
  - Tudod, mit? Azt csinálsz, amit akarsz, csak engem kerülj el!
  - Amit akarok? Rendicsek.
   Indultam volna tovább, de ő hirtelen magához rántott és megcsókolt. Mérges lettem és lekevertem neki egy óriási pofont, felvettem a SIM - kártyámat és pár ajtóval arrébb megtaláltam a tanulmányi irodát. Megkaptam a könyveket és egy térkép segítségével elindultam az első órámra.
   Matekkal kezdtem, a kedvenc tantárgyammal. Beléptem és minden szem rám szegeződött, én pedig a tanári asztalhoz mentem.
  - Jó napot!
  - Önnek is. Adore kisasszony, igaz?
  - Igen.
  - Remek. Még van egy szabad hely. Kérem üljön le Mr. Cullen mellé.

   Amikor a fiúra pillantottam, mintha valahonnan ismerősnek tűnt volna, pedig tudom, hogy még sosem láttam. Ahogy egyre közelebb értem a padhoz  és leültem, az arca megfeszült. Furcsának tartottam, de nem annyira, hogy továbbá is érdekeljen.
   A következő két órám francia volt. Itt is egy Cullen mellett kaptam helyet, aki nem kis meglepetésemre a ,,hegyomlás" volt. Emmett Cullen egész idő alatt folyton engem nézett, de próbáltam tudomást sem venni róla. Órák után a menzára mentem és egy társaság meghívott az asztalukhoz. Két lánnyal egészen összebarátkoztam név szerint Carla Donatival és Debbie Romannel. Az ebédszünet végén a hangosbemondón szóltak, hogy tanári értekezlet miatt az összes délutáni óra elmarad. Gyorsan a kicsikémhez mentem és láttam, hogy a ,, hegyomlás" először a kocsim, majd engem stíröl. Amikor odaértem rászóltam:
  - Menj arrébb, Cullen, szeretnék hazamenni!
  - És ha nem?
  - Akkor el kell üsselek.
   Ekkor szólalt meg a másik Cullen srác.
  - Emmett, vonszold el magad onnan!
  - Ugyan Eddie...
  - A nevem Edward, nem Eddie!
  - Jól van, na! Szia szépségem!
   Mérgesen ültem be az autómba és hazahajtottam. A lakásba belépve isteni illatokat éreztem. A konyhába mentem és Alex főzött.
  - Szia Alex! - köszöntem és megöleltem.
  - Szia Clair! Ülj le. Milyen napod volt?
  - Először is, egy nagydarab srácba ütköztem a folyosón, összetört a telefonom, megcsókolt és utána folyton engem bámult.
  - Mi?! Tudod a nevét? Helyretegyem?
  - Emmett Cullen a neve, de nyugi, kapott egy pofont. Egy hatalmas pofont.

  Láttam rajta, hogy ideges lett. Odamentem hozzá és újra megöleltem. Ő is visszaölelt. Nem tudom, hogy mi ütött belém, csak néztünk egymás szemébe és az ajkaink egymásra találtak. Nagyon kellemes csók volt, de kicsit olyan, mintha a testvévem csókoltam volna meg. A csók varázsát aa csengő hangja törte meg, mire az ajtóhoz mentem. Egyküldönc volt, egy apró csomaggal. Átvettem és bent kinyitottam. Először a benne lévő levelet olvastam el.

  ,, Tisztelt Ms. Adore!
  Sajnálattal hallottam, hogy a fiam hibájából tönkrement a telefonja. Kérem fogadja el a dobozban lévő telefont és bocsánatkérésünket.
                                                             Tisztelettel: Dr. Carlisle Cullen"

   A dobozban az egyik legújabb típusú telefon volt. Nagyon tetszett, de úgy éreztem, hogy nem fogadhatom el.Megnéztem a címet és úgy döntöttem, hogy visszaviszem.
  - Alex, bocs, de el kell mennem. nemsokára jövök.
   Egy gyors puszit nyomtam az arcára és elindultam. Negyed óra alatt odataláltam. Leállítottam a kicsikémet és becsengettem. Egy alacsony fekete hajú lány nyitott ajtót.
  - Szia! Éclair Adore vagyok és csak ezt hoztam vissza.
   Odaadtam a dobozt és visszaléptem az autómhoz.
  - Várj! Gyere be, kérlek.
  - Bocs, de...
  - Nincs semmi de. Gyere be és beszéljétek meg.
   Megjelent Emmett.
  - Baj van, Ali...? Oh, szia szépségem! Ennyire hiányoztam?
  - Púpnak a hátamra. Csak a telefont hoztam vissza. - mondtam és a kezébe nyomtam a dobozt. - Viszlát!
   Beültem a kocsimba és hazahajtottam. Otthon, együtt megebédeltünk Alexszel és sétáltunk egészen estig. Hazafelé eszembejutott valami.
  - Eldöntötted, hogy mit szeretnél kérni?
  - Igen. Eljönnél velem szombaton este La Push-ba? Buli, tábortűz és sok kaja.
  - Persze, szívesen. Süssek én is valamit?
  - Ha akarsz, de Emily mindig rengeteg kaját csinál.
  - Értem. Attól én is készítek néhány féle sütit.
  - Holnap elvihetlek a suliba?
  - Igen.
  - Köszönöm.
  - Inkább én. -mondtam és hozzábújtam. Így összebújva aludtam el a kanapén, reggel pedig az ágyamban ébredtem. Gyorsan letusoltam és készítettem reggelit. Az illatokra Alex is előkerült.
  - Jó reggelt! - köszönt és megcsókolt.
  - Neked is.
   Megreggeliztünk és negyed óra múlva elindultunk. A suli parkolójában már ott voltak a Cullenek, Emmett pedig pofátlanul bámult. Kiszálltunk, Alex megcsókolt és elindult Emmett felé. Elkaptam a kezét.
  - Kérlek, Alex!
  - Nem lesz semmi gond, még csak verekedni sem fogunk, nyugodj meg.
  Újra elindult Emmett felé és az egész parkoló rájuk figyelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése