Oldalak

2010. szeptember 10., péntek

Hosszú út - 7. fejezet

   Alex szemszöge

   Odamentem nagyapáékhoz. Bella és Edward azonnal megöleltek, majd Alice néniék is. Ezután Emmett felé fordultam.
  - Hello Em bácsi! Azt csiripelték a madarak, hogy megpróbáltál rámozdulni Éclairre. Csak, hogy tisztázzuk, ő a lenyomatom. Tehát ha még egyszer meg mered csókolni, akkor nem csak beszélgetni fogunk.
  - A lenyomatod? Bocs, öcsi. Ha ezt tudom...! Pedig jó a csaj. Isteni a melle és a feneke.
   Ekkor megjelent mellettem Éclair és lekevert egy irtózatos pofont Em bácsinak. Akkorát kapott, hogy Emmett betont fogott és megrepedt. ezután Clair rám mosolygott, köszönt a többieknek és bement a suli épületébe.
   Emmett csak ült a betonon és az arcát fogta.
  - Em, jól vagy? - kérdezte Bella.
  - Nem is tudom. Még te se ütöttél újszülöttként ekkorát. Hogyan hallhatta, hogy mit mondtam? Hogy ért ide ilyen gyorsan? Te Alex, biztosan egyszerű ember ez a lány?
   - Mi más lehetne? - kérdeztem vissza.
  - Én azt nem tudom, de, hogy nem sima ember az tuti.
  - Megkérdezem apát, hátha tud valamit.

   Ők bementek a suliba, én pedig hazamentem. otthon nem találtam senki, ezért átmentem Billy nagyapához.
  - Szia nagyapa!
  - Alex, de régen láttalak! Mi szél hozott?
  - Tudnál nekem mesélni Mark Adore családjáról?
  - Igen, bár nem szívesen teszem. A Black-eknek az az ága több, mint botrányos. Ephraim Black megcsalta a feleségét Neela Hawk-kal és született egy lányuk, Caroline. Ő elkövette a legnagyobb bűnt, amit egy quileute elkövethet. egy vámpírt választott társául, ám Damien Adore az első közös éjszakájuk után elhagyta Caroline-t, aki várandós lett. Négy hónap múlva egy kisfiúnak adott életet, akinek a nagyanyja a Daniel nevet adta. Caroline belehalt a szülésbe. Mindenki kíváncsian várta, hogy milyen furcsa, vagy veszélyes lesz Daniel, ám ő mindenki meglepetésére alakváltó lett és bevésődött Maria Clearwaterbe. Az ő fiuk Mark, aki a jelek szerint egyszerű ember. Miért érdekel?
  - Tudod, Mark lánya, Éclair a lenyomatom és furcsa.
  - Furcsa?
  - Úgy megpofozta Em bácsit, hogy a betonra zuhant és a beton megrepedt, nagyon gyors és a hallása is jobb, mint az embereké.
  - Mutatkoznak rajta az átváltozás előjelei? Remegés, vagy valami?
  - Nem, semmi ilyesmi.
  - Az illata milyen?
  - Mint a forralt bornak. Édes és fűszeres, leginkább fahéjra emlékeztet. Arra gondolsz, hogy ... esetleg a vámpírgének ...
  - Nem tudom. Amúgy milyen?
  - Ő egy angyal. Csodás kék szeme és vöröses haja. Szép és kedves, jól főz és édesen alszik. Még álmában is vitázott Emmett-tel és Anthonyval. Hallottad, hogy felpofozta Anthonyt is?
  - Hallottam. Úgy veszem észre nem kell őt félteni.
  - Szerintem sem. Lassan indulok. Vigyázz magadra nagyapa.
  - Te is, Alex.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése