Oldalak

2011. február 7., hétfő

Az ébredés fáj? - 21. fejezet

   Sziasztok!!!
Mivel lassan elérjük az 5000-res látogatottságot, ezért hálából gyors voltam a kövivel.
Köszönöm!
Jó olvasást!

   Gyorsan a kórházhoz hajtottam. Amikor kiszálltam meghegyeztem magamban, hogy utálom a macskaköves járdákat, itt pedig az vezetett a bejárathoz. Bent, az ambulancián még mindig rengetegen voltak. Elindultam Don irodája felé, amikor egy nő sikolya hallatszott, aki egy egy egészen elkékült kislányt tartott a karjaiban. Azonnal odarohantam és a nő elmondta, hogy a kicsi lenyelt egy játékot. Gyorsan alkalmaztam a Heimlich - manővert és a játék ki is jött, de a kicsi szíve leállt. Gyorsan elkezdtem az újraélesztést, mire úgy fél perc múlva megjelent Carlisle és Don, a kislány már lélegzett. Amikor hordágyra rakták leültem és elkezdtem remegni. Carlilse visszajött és gyorsan bevitt az egyik vizsgálóba.
  - Lena, jól vagy? - kérdezte aggódva.
  - Azt hiszem. Ohhh ... annyira megijedtem! - mondtam és zokogni kezdtem.
  - Nyugodj meg, már nem lesz semmi baj. Don éppen vizsgálja a kislányt. Honnan tudtad, hogy mit kell tenned?
  - Nem csak az önuralmad, hanem a tudásod is lemásoltam. Hogy bírod ezt? Mi lett volna, ha a kezeim közt hal meg?
  - Gyorsan reagáltál, és ha mégis meghalt volna, te mindent megtettél.
   Ekkor belépett Don.
  - Helló! Szia, Lena! - odajött hozzám, szorosan magához ölelt és így vette észre, hogy remegek.
  - Megijedtél? Nyugodj meg, Arina, a kislány akit megmentettél jól van. Carlisle, nem kellene nyugtatót adni neki?
  - Igen, már hozom is. - és előkészített egy fecskendőt és a vállamba szúrta. - Don, leadom a műszakod, cserébe hazavinnéd Lenát?
  - Persze.
  - Lena, kérlek add oda Donnak a kocsikulcsot, te így nem vezethetsz.
  - Rendben. - mondtam és továbbra is Donhoz bújva indultunk el a kocsihoz.

   A kocsiban.
  - Lena, mi lenne, ha hozzám vinnélek? Az sokkal közelebb van.
  - Rendben. Nagyon fáradt vagyok. - mondtam és már aludtam is.
  
   Amikor felébredtem a saját szobámba voltam és pár perc múlva kopogott valaki. Jasper volt az.
  - Szia! Jobban vagy már?
  - Igen. Hogy kerültem haza?
  - Elaludtál a kocsiban és dr. Carlton úgy gondolta, hogy mégis az lesz a legjobb, ha hazahoz.
  - Értem. - mondtam és ekkor robbant be a szobámba Alice.
  - Végre felébredtél. Fél négy van és készülődnünk kell.
  - Már fél négy van? A bál napján? Egy napot aludtam?
  - Igen, de most irány tusolni. Jasper, menj öltözni és ügyelj kérlek Emmettre, hogy most ne tegyen tönkre semmit.
   Jasper kiment, én pedig öt perc alatt végeztem a füriben. Mire a szobába léptem Alice sminkje és frizurája már kész volt. Az enyém miért telik neki mindig órákba? Csak költői kérdés.
  - Mindjárt elkezdem, de előtte menj le enni. - mondta nagy kegyesen. Hihetetlen egy vámpír.
   Gyorsan felvettem egy pólót és egy nadrágot. Az illatokat követve eljutottam a konyhába. Esme kitett magáért, mint mindig most is istenit főzött. Miután befejeztem rohantam fel Alice-hez.
   Alice túlszárnyalta önmagát, mintha egyenesen ilyen ruhába születtem volna és még levegőhöz is sikerült jutnom. Ő elképesztően szép volt, amikor Jasper meglátta tátva maradt a szája.
  - Gyönyörű vagy, Alice!
   Hálából egy elég szenvedélyes csókot váltottak. Amit Emmett nem hagyhatott szó nélkül.
  - Hé!!! Menjetek szobára! Lena, annyira ronda vagy, hogy le se akarsz jönni?
   Elindultam le és amikor Emmett és Ed megláttak elállt a szavuk. Pontosan fél hatkor csengettek, de még mielőtt ajtót nyitottam volna Alice rám rakta az álarcot. Az ajtóban Don szóhoz sem jutott.
  - Szia! Gyere be! - mondtam és kézen fogtam.
  - Gyönyörű vagy. - mondta és megcsókolt, Emmett pedig köhintett egyet.
   Don előhúzott egy dobozt a zsebéből.
  - Hoztam neked valamit. Az üknagymamámé volt. remélem tetszik.
   Alice felsikkantott halkan, én pedig kinyitottam a dobozt. Egy egyszerű lánc volt benne egy medállal, amely közepén egy nagyobb rózsaszín gyémántot több kisebb gyémánt fog közre.
  - Ezt nem fogadhatom el. - mondtam.
  - Dehogynem. - mondta tőle távolálló határozott hangon. - Felcsatolhatom?
  - Igen, köszönöm.
   Ekkor Carlisle szólalt meg.
  - Gyerekek, indulnotok kell! - mondta.
   Mi mentünk ki legelöl, így nem láthattuk a két fiú nem túl barátságos arcát.

Így képzelem Don ajándékát.
Lena ruhája

4 megjegyzés:

  1. Szia
    Jaj, tudom. Örülnöm kéne Lena boldogságának...meg minden... De nem akarna Don végre kilépni a képből? :D xD
    Tudom, tudom. Gonosz vagyok :D
    Na, de tetszett ;)
    Várom a kövit, puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!

    Ez nagyon jól sikerült!!
    Huh... nagyon szép az a nyaklánc amit Don-tól kapott.
    És én is csatlakozom... Mikor akar már Don lelépni? De most komolyan.
    Emmett vicces volt mint mindig. MINDÍÍG MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT!!! xDxD (bocsi ezt nem hagyhattam ki)
    Jaj, csak Em meg Ed jönne már be a képbe valahogy...
    Nagyon várom a kövit!!!

    Pussz
    Becky Writer

    VálaszTörlés
  3. szia ez szuper gratula lena igen talpra esett
    benne lennél 1 link cserében esetleg? köszi
    puszy
    http://blackangelsecretlife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Don már csak max négy fejezetben lesz benne, de utána se a Cullen fiúk alakítják Lena sorsát egyelőre.
    Üdv: Dreamea

    VálaszTörlés