Oldalak

2011. február 22., kedd

Az ébredés fáj? - 25. fejezet

Sziasztok!!!
Ez egy amolyan átvezető fejezet, de remélem attól tetszeni fog.
Megújult a blog, amint láthattátok és Ailen -től kaptam a klassz fejlécet. Itt is köszönöm.
Jó olvasást!
Üdv: Dreamea


Amikor kinyitottam a szemem, az ágyam mellett ott volt anya, apa és Emmett. Láttam az arcukon a sajnálatot és a részvétet. Tudják jól, hogy ne voltam szerelmes Donba, de szerettem őt. Apa megfogta a kezem és megszólalt.
  - Lena, fel kellett ébresszelek, mert két óra múlva kezdődik a temetés és neked ott kell lenned.
  - Mennyit voltam kiütve? - kérdeztem.
  - Két napot. Amíg aludtál, Don ügy védje is telefonált, a hagyaték ügyében.
  - Nem kell a hagyatéka.
  - Te vagy az egyedüli örökös, legalább hallgasd meg.
  - Rendben, apa.
  - Kicsim, gyere, fel kell öltöznöd.
  - Oké, anya, de előtte átölelnél?
   Hozzábújtam, ő pedig lágyan simogatta a hátam és a hajam. Utána pedig segített rendbe hoznom magam.
   Mire elkészültem mindannyian lent vártak a nappaliban. A lábaim, mintha ólomból lettek volna, minden lépés kész szenvedés volt. Tudatalatt talán azt reméltem, hogy ha nem megyek el a temetésre, akkor nem is halt meg.
   Én apával és anyával ültem a kocsiban és a temetőhöz érve féltem kiszállni. Végül apa segített ki és elindultunk a ravatalozóba. Amikor beléptem, bent alig volt néhány ember. Pár munkatársa jött el, egy ősz öltönyös férfi és Ben volt ott rajtunk kívül.
   A szertartás alatt tartottam magam. A beszédet nekem kellett volna mondanom, de nem tudtam megszólalni, ezért apa rögtönözött. A temetés végeztével a megjelentek biztosítottak a részvétükről, majd elmentek, csak az öltönyös férfi maradt.
  - Mrs. Carlton? Eric Danes vagyok, a férje ügyvédje. Mikor tudnánk beszélni?
  - Essünk túl rajta már most, kérem, hogy kövessen minket az autójával. Otthon beszélhetünk.
  - Rendben.

   Amikor hazaértünk, leültünk az ebédlőasztalhoz és meghallgattuk Mr. Danes-t. meglepődtem, hogy Donnak mekkora vagyona volt. Több háza a világ minden táján, egy több, mint harminc darabból álló autógyűjteménye, részvényei és sok minden más. Nem akartam ebből semmit, de eszembe jutott valami.
  - Mr. Danes, kérem önt, hogy továbbra is kezelje a vagyont, amíg másképpen nem döntök. Annyit viszont tegyen meg, hogy a La Push-i rezervátumnak adományozzon a hagyatékból tíz milliót. Ennyi lenne.
  - Értem, Mrs. Carlton. Köszönöm a megtisztelő bizalmát.
  - Ha Don bízott önben, én is azt teszem. - de közben kutattam a fejében egy kicsit és tényleg megbízható.
   Miután elment felmentem a szobámba és csak olvastam. Nem figyeltem semmire, csak voltam.
   Két nap múlva, amikor mentem le reggelizni, mindenki morgott és kopogtak az ajtón. Én mentem ajtót nyitni és meglepett a látogató kiléte.

6 megjegyzés:

  1. Szia
    Tetszett a fejezet.
    Én is meglepődtem, hogy ekkora vagyona volt Don-nak. Furcsa, az biztos.
    Pedig elég fiatal volt :(
    És ez az egész, hogy La-Pushnak ajándékoz a hagyatékból nagyon jó ötlet volt.
    És ez a befejezés -.-"
    Na, de ez van, nagyon várom a frisst :)
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia. Először is köszike és örülök, hogy tetszik és kitetted! A fejezed pedig tényleg nagyon jó. Hatalmas vagyona volt. De kiváncsi vagyik ki is a rejtélyes látogató! :)

    Pussszzzyyy: Ailen

    VálaszTörlés
  3. szia ez nagyon szomorú szegény elena ugye paul vagy sam áll az ajtóban?
    gratulálok
    puszy

    VálaszTörlés
  4. demon igen a kettő közül az egyik és elöljáróban annyit írnék, hogy az indián tanácsot nem fogjátok kedvelni.

    VálaszTörlés
  5. Szia. Nagyon tetszett. Hatalmas vagyona van de tényleg. Tuti van ennek valami háttere.
    És szerintem Sam lesz az!

    Puszyika. Bree

    VálaszTörlés