Oldalak

2011. február 15., kedd

Az ébredés fáj? - 22. fejezet

   Köszönöm a látogatókat és a rendszeres olvasókat! Jó olvasást!

      Mi Don autójával mentünk, míg a többiek Edével mentek. A suli bejáratánál Erictől lehetett jegyet venni, aki még álarccal is felismert.
  - Szia, Lena!
  - Szia, Eric! Ő a kísérőm, Don. - mutattam be Dont, mivel már szinte illetlenül bámult rá.
  - Bocsi, de nem találkoztunk már? - kérdezte Eric Dont.
  - Nem neked volt eltörve az orrod kétéve, mert leselkedtél a lányöltözőben?
  - De igen. - mondta elpirulva. - Honnan tudod?
  - Én raktam helyre az orrod.
  - Dr. Carlton?
  - Igen, én vagyok, de szeretnénk két jegyet, ha lehet.
  - Oké, tíz dollár lesz.
   Don odaadta a pénzt, a jegyeket pedig zsebre rakta. Mivel kicsivel korábban érkeztünk megkerestük az asztalunkat és leültünk. Hatkor bejelentették, hogy az este keringővel indul.Don felkért, én pedig pukedlizve elfogadtam.
   Jó volt táncolni, csak kerengtünk, amikor Edward finoman megérintette Don hátát, mire mi megálltunk.
  - Lekérhetem a hölgyet? - kérdezte, Don pedig illően válaszolt.
  - Természetesen. Köszönöm a táncot. - mondta és miután meghajolt elment leülni.
   Ed átölelte a derekam és táncolni kezdtünk.
  - Lena, tegnap ugye a gondolatomra válaszoltál?
  - Igen, de azt hittem, hogy ez világos.
  - Ha nem lenne Don, lenne esélyem?
  - Meglehet, de Don van és nem akarom őt megbántani. Fontos nekem.
  - Megértem. Egyébként bocsánat amiatt, amit Emmettel csináltunk. Csúnya dolog volt az a ,, Győzzön a jobbik!".
  - Túléltem.
 
   Véget ért a zene és visszakísért az asztalhoz. Az asztalnál ott ült Donnal mindenki és Alice idegesítően és gyanúsan mosolygott. Próbáltam olvasni a gondolataiban, de csak azt hajtogatta, hogy ,, Ne reménykedj!". Grimaszoltam egyet és beszélgetni kezdtünk. Hétkor felszolgálták a vacsorát, de mivel ideges volta alig ettem belőle.
   Vacsora után megállás nélkül táncolta, legtöbbször Donnal. Amikor éjfélt ütött az óra Jessica egy mikrofonnal a kezében jelent meg.
  - Kedves jelenlévők! Mint tudják a diákok ma tanítási idő alatt szavazhattak az idei bálkirályra és királynőre. A három legtöbb szavazatot kapott lány: Alice Cullen, Carla Donati és Elena Cullen. A legtöbb szavazatot kapott három fiú pedig: Mike Newton, Edward Cullen és Tyler Conners. Ugye mindenki kíváncsi az eredményre?  Kérem a jelölteket, hogy jöjjenek fel a színpadra. Tehát kedves jelenlévők, örömmel tudatom, hogy a bálkirályunk idén nem más, mint ... EDWARD CULLEN!!! Gyere és foglald el a trónodat. Azonban mit ér egy bálkirály, királynő nélkül? Hölgyeim és uraim! A bálkirálynőnk pedig nem más, mint ... ELENA CULLEN!!! Most pedig, hogy a korona a fejükre került, kérjük a királyi párt, hogy nyissa meg táncával az igazi bulit!
   A Titanic betétdalára táncoltunk és tánc közben végre rájöttem, hogy mit is érzek Ed iránt. Szeretem őt, de csak bátyámként. Nem vagyok szerelmes.
   Még úgy egy órát táncoltam azokkal, akik felkértek, majd hazaindultunk. Én Donhoz fordultam.
  - Don, te is jössz velünk, vagy inkább hazamész?
  - Hazamegyek. Köszönöm a szép estét! - mondta és arcon csókolt.
   Elindult, nekem pedig valami nagyon nem tetszett. Mintha Don titkolna valamit. Jazzre és Edwardra néztem, tudtam, hogy tudnak valamit.
  - Mit titkoltok?
  - Gyere, szállj be a kocsiba és elmondjuk, amit tudunk. - mondta Edward és nekem a rossz érzésem csak nőtt.
  - Oké! - beszálltam a kocsiba és vártam. Emmettet és Alice-t nem láttam, gondolom ők tudják mi van és nem akartak tűzvonalban lenni.

3 megjegyzés:

  1. Szia
    Bálkirály, és királynőő :D xD
    És Don... remélem előbb-utóbb vége lesz :D XD
    És mit tudnak?
    Nem szeretem az ilyen végeket... :S xD
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. Én sem, de most így alakult.
    Üdv: Dreamea

    VálaszTörlés
  3. szia ez nagyon jó
    gratula ezt alice szervezte?
    tutti
    puszy

    VálaszTörlés