Oldalak

2010. december 17., péntek

Az ébredés fáj? - 6. fejezet

  Sziasztok, meghoztam a frisst!:)  Jó olvasást mindenkinek! Már csak 7 nap van Karácsonyig és 12 nap a 22.-ik szülinapomig!

           La Push egy hónappal később


  - Lena! Lena!
  - Igen, Emily?
  - Megígérted, hogy elmegyünk vásárolni.
  - Oh ... - és grimaszoltam egyet.
  - Ugyan,ne csináld! Jó lesz.
  - Jó, rendben, de a fiúk ne jöjjenek. Ha kell, mindent cipelek én, de Paul az agyamra megy.
  - Hát igen, az esti szerenádok már Samet is kiakasztják.Ma együtt járőröznek és elbeszélget vele.
  - Remélem hatással is lesz rá! Tegnap összeverekedett Jareddel, mert hozott nekem abból a furcsa piros virágból.
  - Hát igen, tényleg nem egyszerű. Induljunk.
  
   Port Angelesbe mentünk. Sam elintézte, hogy felvegyenek a forksi gimibe, mert a rezervátumból elutasítottak. A kirakatokat nézegetve Emily meglátott egy egy szoknyát, amit fel akart próbálni. Behozatta a kirakatból és rohant is a próbafülkébe, én pedig leültem egy székre. Ekkor lépett be a boltba nem kis meglepetésemre Esme és Alice. Amikor Alice rám nézett elmosolyodott és súgott valamit Esmének, majd odajöttek hozzám.
  - Szia! - köszönt Alice.
  - Jó napot! Szia!
  - Alice vagyok, ő pedig az anyukám, Esme.
  - Az anyukád? - játszottam a tudatlant. -Inkább a barátnődnek hittem. Elnézést!
  - Semmi baj. Esme és a férje örökbe fogadtak.
  - Értem.
  - Téged, hogy hívnak?
  - De udvariatlan vagyok. Lenának hívnak.
  - Lena, mint Elena? - kérdezte Esme.
  - Igen.
  - Te veszel valamit? - érdeklődött Alice.
  - Nem, csak a barátnőm kísértem. Most próbál. Önök?
  - Lena, tegezz nyugodtam. - mondta Esme.
  - Köszönöm Esme.
  - Lenne kedved meglátogatni minket?
  - Hát, nem is tudom.
  - Na!!! Gyere el!!! Olyan jó lenne, vagy szólj a barátnődnek és gyere most velünk. Na, légyszi!!!
  - Alice!
  - Ha ennyire szeretnéd, akkor rendben. Kíváncsi vagyok Rosalie-ra, Emmettre és a többiekre.
  - Tessék?! - néztek rám meglepődve.
   Odahajoltam Alice füléhez és belesúgtam.
  - Tudom, hogy vámpírok vagytok.

  Kaphatnék hozzászólást? Légyszi!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia!!!!!

    Bocsi hogy nem szóltam eddig hozzá,de nagyon sok dolgom volt. A fejezet egyszerűen szuper lett!! Nagyon kíváncsi vagyok hogy Alice mit fog szólni ahhoz hogy Lena Tudja hogy vámpírok! :)))
    Siess a kövivel!!!!
    Pussz
    bebike98

    VálaszTörlés
  2. szia remélem nem lesz baja
    paul romantikázik
    király

    VálaszTörlés