Oldalak

2010. december 24., péntek

Köszöntő + Az ébredés fáj? - 9. fejezet

  Kedves olvasók!


Én nem vagyok túlságosan ékesszóló, de szeretnék ezúton minden idetévedt embernek Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánni. Ez a mai egy extra hosszú rész lett és 29.-én, a szülinapomon várható az idei utolsó fejezet. Jövőre kívánok minden jót, szépet, egészséget, írótársaimnak rengeteg ihletet és időt, hogy az ihlet látható formába kerülhessen. Fogadjátok ezt az idézetet is:



Karácsony éjjel
Angyalok szárnyán jön a békesség közénk,
Csillagok fényét ma a gyertya szórja szét.
Kint bárhogy fúj a téli szél,
Bent az otthon vára véd,
Ma a szívünk összeér.

Eljött az óra

És a szívem rúgkapál,
Csengettyűszóra
És egy pillanatra vár.
A fa is díszben áll,
Mennyi gyertyaláng,
És egy csendes dallam száll.

Szekeres Adrien - Angyalok szárnyán

 

 

    Másnap reggel hangos morgásra ébredtem és lerohantam. A bejárat nyitva volt s kiszaladtam. Kint a három fiú, Esme és Alice három hatalmas farkassal néztek szembe. Ahogy megláttam gyorsan megöleltem a legnagyobbat.
  - Szia, Sam! - ő a fák közé szaladt és már emberként tért vissza. Gyorsan megölelt.
  - Lena! Nagyon sajnálom, a Tanács döntése.
  - Tudom. Hogy van Emily?
  - Szomorú, máris hiányzol neki.
  - Sam, abból, hogy itt vagytok, ugye nem lesz balhé?
  - Nem, hacsak a piócák ránk nem támadnak.
  - Esme? - néztem rá kérdőn.
  - Nem fogunk támadni.
  - Köszönöm. Fiúk, miért jöttetek?
  - Két okból. Az egyik ok az, hogy elhoztam a cccaidat, a másik pedig, hogy Jacob és Bella végre bevésődtek egymással. Bella mostantól a rezervátumban él és ott is fog tanulni. Szeretnénk, ha Edward Cullen kerülné Bellát, nem akarunk harcot.
  - Értem. - szólalt meg Edward.
  - Lena, úgy sajnálom. Tényleg megkedveltelek.
  - Nem te tehetsz róla. Ők itt kicsodák? Nem Paul és Jared.
  - Ők Quil és Embry. Pault Jared tartja féken. Eltiltották tőled, de mindenképpen jönni akart.
  - Talán, ha nem lát az a a legjobb neki. Vigyázzatok magatokra és Emilyre.
  - Meglesz.
   Újra megöleltük egymást és immár újra farkasként eltűntek mindhárman. Esme megszólalt.
  - Emmett, Edward, kérlek, vigyétek be Lena holmiját.
   Ők elindultak, én pedig Esméhez futottam. Ő óvatosan magához ölelt és Alice-szel bekísértek a házba. Bent megreggeliztem és Edward leült mellém.
  - Szeret téged.
  - Ki?
  - Sam, olyannak érez, mintha a huga volnál.
  - Ő is olyan nekem, mintha a bátyám lenne, csak neki steak a kedvence, nem pedig oroszlán vagy maci. Tényleg, Jasper neked mi a kedvenced?
  - Én is nagymacska-párti vagyok. Lena, mi a baj? Mi fáj? Mitől félsz?
  - Előled nem titkolhatom, ugye?
  - Nem.
  - Attól félek, hogy ez csak egy álom, vagy csak valami átmeneti dolog és hamarosan véget ér, én pedig egyedül maradok.
  - Figyelj, mi mindig kiállunk a családért. Te már közénk tartozol. Nem szabadulsz.
  - Elviccelhetjük, de mi van, ha vissza kell mennem oda, ahonnan jöttem.
 
    Alice visszajött.
  - Hé!!! Mi ez? Lena, irány öltözni, vásárolnunk kell.
  - Alice, már mindenem megvan szeptemberre.
  - Dehogy, szerintem is menj el Alice-szel, nekem dolgom van a fiúkkal. - szólalt meg Esme.
  - Jól van.
  - Tudtam! Gyorsan öltözz fel. Láttam egy cuki rucit és ha nem sietünk elviszik.

   Tíz perc múlva már száguldottunk is.
  - Port Angelesbe megyünk?
  - Nem, Seattle-be.
  - Viccelsz?
  - Nem. Sőt, ma este ott is alszunk.
  - Alice, Rosalie miért ment el?
  - Azt mondta, hogy elege van abból, hogy a családba folyton bekeveredik egy ember. Ezért úgy döntött, hogy elhagyja a családot és Emmett-et is.Eltépte az összes szálat, ami a családhoz kötötte.
  - Remélem Emmett nem haragszik rám Rosalie miatt, vagy azért, mert kitúrtam a szobájából.
  - Hidd el, hogy nem haragszik rád semmiért. Hajnali háromig nézte, ahogy alszol.
  - Ez kedves tőle.
  - Aha. Mi a kedvenc színed?
  - A zöld.
  - És milyen lenne az eszményi szobád?
  - Sötétzöld falak, bambuszbútorok, üvegfal stb.
  - Tehát természetes vonal.
  - Igen.
  - A ruhákról beszélve melyik a kedvenc stílusod?
  - Nincs kedvencem. Alice, Edward hogy viseli, azt, hogy Bella elhagyta.
  - Fáj neki, de tudja, hogy Bella igazán boldog lesz.
  - Alig várom, hogy én is szerelmes legyek. Emmett egy osztályba fog járni velünk?
  - Igen, az évfolyamtársunk lesz.
  - Elmondod, hogy miért jöttetek vissza? Laurent miatt?
  - Leginkább miatta.
  - Láttad, hogy megtámadja Bellát?
  - Igen.
  - Samék vigyázni fognak rá. Én tényleg Carlisle lánya vagyok?
  - Igen, Lena.
  - De akkor Esme, hogy tud engem szeretni?
  - Esme lételeme a szeretet. Minket is sajátjaként szeret, ahogy téged is. Amikor megtudta, hogy létezel azonnal ide akart jönni. Már te is a lánya vagy és  az egész család szeret.
  - Köszönöm.
  - Amúgy tessék. Ezek a bankkártyáid és még csak meg se próbáld visszautasítani. Lena, szeretnél Cullen lenni?
  - Már megvannak a papírjaim. Elena Ternovan vagyok.
  - De Carlisle szeretné, ha a Cullen nevet viselnéd.
  - Valld be, hogy megcsináltattad már a papírokat.
  - Honnan tudod?
  - A kártyákon az Elena Caroline Cullen név szerepel és ezekhez személyi kell.
  - Lebuktam.
  - De le ám! - és felnevettem.
 
   Mire Seattle-be értünk, szinte mindent megtudtunk egymásról. Imádtam az Alice-szel való vásárlást. Még egy bútorüzletbe is berángatott, hogy nézzünk szét. Estére olyan fáradt voltam, hogy a szállodába érve azonnal lefeküdtem. Másnap reggel Alice nevetésére ébredtem.
  - Jó reggelt!
  - Neked is, ugye nem én ébresztettelek fel?
  - Talán. Min nevettél ilyen jót?
  - Azon, hogy láttam, amikor a fiúk rájönnek, hogy te csak egy bugyiban alszol.
  - Gondolom jól fognak szórakozni.
  - Aha, de már tizenegy óra és még szeretnék indulás előtt még vásárolni.
  - Jó, gyorsan felöltözök. Addig rendelnél reggelit?
  - Persze, mit szeretnél?
  - Teát és mézes pirítóst.
  - Oké.
   Mire felöltöztem a reggeli is megérkezett. Alice rendezte a számlát, majd elindultunk. Még jó, hogy Alice gyorsan vezetett, mert nagyon kényelmetlenül ültem a sok cucc miatt. Megérkeztünk haza és a házba belépve mindenki a nappaliban várt ránk. Felálltak köszönni, de volt valami a levegőben, ezért megkérdeztem:
  - Mire készültök?
  - Bízz bennünk, kicsim. - kért Carlisle és bekötötte a szemem.
  - Ne ijedj meg, felfoglak venni. - mondta Emmett.
   Én mégis megijedtem és olyat tettem, amiről nem hittem volna, hogy képes vagyok.

1 megjegyzés: