Oldalak

2010. december 3., péntek

Az ébredés fáj? - 4. fejezet

  Itt a következő fejezet. Jó olvasást!!!



   Másnap reggel Sam ébresztett.
  - Lena!
  - Igen?
  - Ha gyorsan felöltözöl, elkezdelek vezetni tanítani, mert jogsit is csináltattam neked.
  - Sietek!
   Öt perc múlva már kész is voltam és Sam azonnal elkezdett tanítani. Ő is meglepődött, akárcsak én, hogy milyen gyorsan megtanultam az alapokat, de így is este nyolckor Emily szólt ránk, hogy menjünk be végre.
   Másnap egész nap sütöttünk és főztünk a tábortüzes bulira. Farmert akartam felvenni, de Emily megkért, hogy azt a zöld ruhát vegyem fel, amit kikészített. Amikor felvettem bejött a szobába. Rézszínű ruhát viselt, ami tökéletesen állt neki.
  - Kisminkellek, mert nemsoká itt lesz érted Paul.
  - Szerinted tetszeni fogok neki?
  - Biztosan. Annyira jó, hogy itt vagy. Jó olyannal beszélgetni, akinek nem a vőlegényemen jár az esze.
  - Miért?
  - Leah volt a legjobb barátnőm, amíg Sammel össze nem jöttünk. Leah szerelmes Sambe. Tudom, hogy Sam soha nem csalna meg, de zavar.
  - Nem lehet könnyű, de neki se.
  - Igazad van, de mi van veled és Paul-lal?
  - Kedves fiú.
  - Oda van érted, ráadásul mindenkinek azt mondja, hogy te vagy a szülinapi ajándéka.
  - Miért?
  - Mert aznap volt a szülinapja, amikor Sam rád talált.
  - Értem. Ő nagyon kedves és vicces.
  - De nem érzel semmi elementálisat, ugye?
  - A bevésődésre gondolsz? Nem hiszem. Nem érzem magam szerelmesnek, sőt, azt sem hiszem, hogy ő az.
  - Hidd el nekem, ő szerelmes. Ma reggel itt volt és Sam alig bírta távol tartani a szobádtól. Te vagy a lenyomata.
  - De én ...
   Ekkor kopogtak, mi pedig Emilyvel kimentünk. Az ajtóban Sam és Paul állt.
  - Jó estét Hölgyeim! - mondták.
  - Jó estét, Mr Uley! Mi járatban? - kérdezte Emily.
  - Paul barátommal szeretnénk önöket magunkkal invitálni.
  - Szívesen megyek és szerintem Lena is.
  - Indulhatunk, csak előbb pakoljuk be az ételeket a kocsiba.

   Távolról látni lehetett a hatalmas tábortüzet. Amikor odaértünk Sam az öregek felé indult  és engem is magával vitt.
  - Jó estét a Tanács tagjainak!
  - Jó estét, Sam!
  - Szeretném bemutatni önöknek Elena Ternovant, akire nemrég bukkantam. Menyasszonyon, én és a falka tagjai is megbizonyosodtunk arról, hogy semmi rossz szándéka nincs.
  - Értjük, de a kétségeink mégsem hunynak ki teljesen, de most beszéljen a lány.
  - Jó estét! Elena Ternovan vagyok. Véleményem szerint egy másik dimenzióból jöttem. Azt viszont biztosan tudom, hogy bár csak néhány napja vagyok itt, úgy érzem, hogy hazaértem.
  - Sam, igaz, hogy a lány máris lenyomat?
  - Igen, Lena Paul lenyomata.
  - Értem. Nagyon fehér, nem vámpír?
  - Nem hiszem. Az illata édesebb, mint az átlag embereké, de a szokásait, étkezését tekintve teljesen emberi.
  - Most, hogy mi is láttuk, úgy véljük, hogy nem jelent veszélyt ránk. Ha te és Emily felelősséget vállaltok érte, akkor maradhat. Mindazonáltal szerintünk nem ember, legalábbis nem teljesen. Elena, köszöntünk a rezervátumban.
  - Köszönöm!
   Ezek után az idősek visszavonultak és elkezdődött a tánc.  

1 megjegyzés: