Oldalak

2011. január 7., péntek

Az ébredés fáj? - 12. fejezet

   Sziasztok!
   Bocsi,az új részre kicsit sokat kellett várni, de megérkezett. A következő fejezetben új szereplő érkezik. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket. Jó olvasást!

   Suli után hazaérve finom illatok fogadtak amelyek a konyhába vezettek.
  - Szia Esme!
  - Szia Lena!
  - Ez a finomság nekem készül?
  - Nem hinném, hogy a többieknek ízlene.
  - Én sem. Egyébként mi lesz ez?
  - Paella, egy spanyol nőtől tanultam még emberként. Remélem ízleni fog!
  - Biztosan. Valamit el kell mesélnem.
  - Mit? Történt valami? Mit csinált Emmett?
  - Az ebédlőben megcsókolt, ezért részt fog venni az egyik színházi előadásban. Ő lesz Rómeó.
  - Honnan tudod ilyen biztosan?
  - Elintézem. - mondtam és gonoszan vigyorogtam.
  - Egyébként van valami köztetek?
  - Nincs, csak kedvelem. Az én szívem Edwardhoz húz.
  - Tényleg?
  - Bizony.
   Ekkor Alice rohant le telefonnal a kezében.
  - Lena! Lena!
  - Alice, nem vagyunk süketek! Mi a baj? - kérdezte Esme.
  - Semmi, csak Ben telefonált, hogy ráérsz-e, mert szeretne meghívni egy házibuliba.
  - Az izgatottságodból arra következtetek, hogy megyünk.
  - Jasper és én nem megyünk.
  - Akkor megyek egyedül.
  - Már megbeszéltem, hogy Edward és Emmett elkísérnek.
  - Köszi. Cserébe segíthetsz kiválasztani, hogy mit vegyek fel.
  - Menjünk is. - és rángatott maga után.
  - Alice! - szólt Esme.
  - Igen?
  - Egy óra múlva kész az ebéd.
  - Oké, amíg eszik leengedem.

   Fent Alice lehetetlenebbnél lehetetlenebb cuccokat akart rám adni. Végül kemény szócsaták után egy farmerszoknyát vettem fel krémszínű bolerós felsővel.Miután felöltöztem lementem enni. Az ebédemre már mindenki otthon volt és furcsán néztek rám.
  - Esme, valami baj van? Ne menjünk?
  - Nincs semmi baj. Ízlett?
  - Nagyon finom volt. Ed, Em mikor indulunk?
  - Két óra múlva. - közölte Alice.
  - Addig olvasok egy kicsit.
  - Lena!
  - Igen, Carlisle?
  - Van itt neked valami. - mondta és egy ékszeres doboz volt a kezében.
   Kinyitottam a dobozt és benne egy a Rosaliéra nagyon hasonlító lánc volt. Carlisle kivette a láncot és felcsatolta.
  - Most mát így tényleg hozzánk tartozol. - mondta.
   Felnéztem és Edward tekintetével kapcsolódott össze az enyém, majd egy pillanatra elvesztek egymásban. Hirtelen Alice hangját hallottuk.
  - Te jó ég!
  - Baj van? -  kérdeztük.
  - Nem, csak nagyon meglepett, amit láttam. A látomásomban két gyönyörű kisbaba volt.
  - Mégis miért láthattad? Láttál még valamit?
  - Igen, Carlisle, láttam. A babák mellett ott állt Lena, Emmett és Edward. Én sem értem, hogy mit jelenthet, de induljatok, ha nem akartok elkésni.
  - Sziasztok! - köszöntünk és elindultunk.

  - Köszi fiúk, hogy elkísértek. Biztos jó buli lesz.
  - Most először hívtak meg minket ilyen buliba, ugye Ed?
  - Igen, bár Ben gondolatait innen is hallom, hogy azt reméli egyedül érkezel.
  - Csalódni fog. Megérkeztünk.
   Gyorsan kiszálltak és kinyitották nekem a kocsiajtót. A bejárat felé Edward kezében egy csomagot láttam és rákérdeztem
  - Mi az?
  - Esme készített sütit és idepakolta.
   Csengettünk és Ben nyitott ajtót.
  - Szia Lena! ...És sziasztok! Gyertek be!
  - Szia Ben! Esme küldött sütit, ha megmutatod merre van a konyha kipakolom.
  - Oké, gyere csak utánam. Fiúk, a többiek a nappaliban vannak. Csak egyenesen előre. - mondta engem pedig a konyhába kísért.
  - Ben, tudnál adni tálakat?
  - Persze, tessék. Lena?
  - Igen?
  - Amikor beszéltem a nővéreddel, céloztam rá, hogy csak téged szeretnélek meghívni.
  - Igazán? Ha Alice említette volna ezt, akkor eszembe sem jutott volna eljönni. Szólok a fiúknak és megyünk is. A sütit fogyasszátok egészséggel.
  - Várj! Maradjatok.
  - Rendben, de kérlek szólj a többieknek is, hogy szívesen vagyok veletek, de nem viselem el, hogy megsértsétek a családom.
  - Igazad van. Gyere menjünk a többiekhez.

   Bent a nappaliban amikor beléptünk Jessica közölte, hogy üvegezni fogunk.
  - Ugye mindenki ismeri a szabályokat?
  - Én nem. - szólalt meg Emmett.
  - Tényleg? - kérdezte Jessica. -  Az a lényege, hogy  meg kell pörgetni az üveget és aki felé mutat, azzal kell csinálnod azt a valamit, amit kihúzol az dobozból.
  - Oké, fogtam.
  - Akkor én kezdek. - csicseregte Jessica.

   Ő Connert pörgette és azt húzta, hogy ki kell sminkelnie. A végeredményen mindenki nevetett, majd Conner pörgetett. Emmettre nézett az üveg és lassúzniuk kellett. Utána Emmettnek meg kellett csókolnia Jessicát. A csók után Jessica Angelát húzta és nekik szintén csókolózniuk kellett. A fiúk füttykoncerttel jutalmazták a lányok csókját. Angela Bent pörgette és ki kellett ennie a sütit Ben szájából. Ben engem pörgetett és egy érmét kellett végigvezetnie a felsőtestemen,a ruhám alatt. Amikor a melleimhez ért Emmett és Edward halkan felmordultak.
Én Edwardot pörgettem és öt percre bezártak vele a szekrénybe. Bent pedig:
  - Lena, azt mondtad Emmettnek, hogy ha engedélyt kér, megcsókolhat. Szeretnélek megcsókolni, szabad?
  - Igen.
   Finomam érintette szájával az ajkaim, nyelvével körbesímogatta, amjd kissé szétnyitottam az ajkaimat és a nyelveink őrült táncba kezdtek. Csak akkor hagytuk abba, amikor hallotta, hogy jön valaki.
   A bulinak éjfélkor lett vége. A kocsiban elszundítottam, de hallottam, hogy miről beszélnek.
  - Ed, tetszik neked Lena?
  - Igen és neked is.
  - Aha, megcsókoltad?
  - Igen.
  - És nem pofozott fel?
  - Nem, mert engedélyt kértem tőle.
  - Győzzön a jobbik!
  - Győzzön a jobbik!
   Hazaérve gyorsan ágyba bújtam. Másnap reggel Esme jött ébreszteni, de nem ébredtem fel. Kétségbeesetten próbálkozott, majd az éppen indulni készülő Carlisle-ért kiáltott.
  - Carlisle!
   Azonnal a szobámban termett.
  - Mi a baj?
  - Lena nem ébred fel!

2 megjegyzés:

  1. szia ez nagyon nagyon jó de mivan a babákkal?
    lenának mi a baja?
    kárlek siess a kövivel
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    TE JÓ ÉG!! Lena két pasival kavar... Mi lesz itt? *szemöldökhúzogatás*
    És Alice látomása, na ott télleg nem tudtam, mi lesz.
    És Lena miért nem ébred fel? MIÉRT NEM??
    Várom a kövit!
    Pux

    VálaszTörlés