Oldalak

2011. január 11., kedd

Az ébredés fáj? - 14. fejezet

Mivel kissé borzoltam az előző fejivel az idegeiteket, ezért itt a kövi. Jó olvasást!

U.i. Még egyszer köszönöm a komikat! :)




      Edward szemszöge

   Már egy hete itt fekszik és nem történik semmi. Megsimogattam az arcát.
  - Lena, kérlek ébredj fel!
   ,,Edward!" - hallottam a nevem a fejemben és gondolatban válaszoltam.
   ,,Lena, hallasz?"
   ,,Igen. Félek, nem értek semmit. Nem tudom kinyitni a szemem."
   ,,Kómába estél. Egy hete kórházban vagy."

   Nem figyelte, hogy Carlisle bejött a kórterembe és megrázta a vállam.
  - Edward!
  - Carlisle! Beszéltem Lenával.
  - Végre magához tért?
  - Nem. Most hallom a gondolatait és ő is az enyémeket.
  - Mit mondott?
  - Összezavarodott és nem tudja kinyitni a szemét.
  - Kérdezd meg, hogy mit érez.
   ,, Lena, mit érzel?
   ,, Semmit, mármint fizikailag. Aúúú ... Ki szúrt meg?
  - Carlisle, megszúrtad Lenát?
  - Érezte? Ez remek.
   Carlisle vizsgálni kezdte Lenát, én pedig elmondtam, hogy mennyit tapasztal ebből Lena.
  - Carlisle, hallja Lena a hangodat és kéri, hogy ne világíts a szemébe.
  - Hihetetlen! Normális a pupilla reflexe. megyek szólok Donnak.

   Pár pillanat múlva lépteket hallottam. Az ajtón Carlisle után egy huszonöt év körüli férfi lépett be. Nem gondoltam volna, hogy ez a Don ilyen fiatal, ráadásul hallom a gondolataiból, hogy tetszik neki Lena.
  - Azt mondod, hogy van normális pupilla reflexe?
  - Igen.
   Carlisle újra a szemébe világított és Lena keze megmozdult.
  - Car-lis-le. - sóhajtotta és kinyíltak a szemei.
   Olyan hirtelen történt és azzal a Donnal mélyen egymás szemébe néztek.
  - Végre magához tért Ms Cullen!
  - Ön kicsoda? - kérdezte kásás hangon.
  - Dr. Donald Carlton vagyok. Hogy érzi magát?
  - Jól, köszönöm. Kérhetek egy pohár vizet?
  - Persze. - mondtam és azonnal odanyújtottam neki.
  - Köszönöm.
   A doki pillantása folyton visszatévedt Lenára. Amikor kimentek, hallottam, hogy mit kérdez Carlisle-tól.
  - Carlisle, ha kiengedtük Elenát megengednéd, hogy meghívjam vacsorázni?

   Na ez kicsapta a biztosítékot és, hogy ne csináljak jelenetet próbáltam csak Lenára figyelni.

3 megjegyzés:

  1. Szia
    Hát... Remélem a lány nem megy el a dokival randira... -.- xD Hivatkozzon Edward-ra :D ;)
    De végülis elmehet, és akkor féltékennyé teszi a két Cullen fiút :D ;)
    És te jó ég... Mi volt a baja ? :S
    Na, várom a következő részt.
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. Úristen!
    Szia! :)
    Szóval tetszik ennek a Carton dokinak Lena, mi? :D *szemöldökhúzogatás*
    És Lena végre felkelt!
    Edward meg a féltékenység... :D
    Várom a kövit!
    Pux

    VálaszTörlés
  3. szia ez tök jó de don hülye ha azt hiszi lena velemegy ed vagy em helyett
    gratula
    puszy

    VálaszTörlés