Oldalak

2011. január 31., hétfő

Az ébredés fáj? - 19. fejezet

Itt a kövi. Jó olvasást!

   Miután megebédeltem, Emmettnek játszani támadt kedve. Felkapott és megakart pörgetni, én pedig fejbe vertem a gipszemmel, ami összetört. Carlisle gyorsan a kezelőbe vitt és meglepetten látta, hogy a törött csont összeforrt. beszélgettünk egy keveset, majd Alice robbant be.
  - Lena, gyere! Két óra múlva itt lesz a dokid.
  - Már annyi lenne az idő? Szia, Carlisle! 
   Gyorsan megfürödtem - csak egy órát lubickoltam. Mire kijöttem a fürdőből Alice már kikészítette a ruhát és a szandált. megnéztem magam és tényleg jól állt a ruha. Leültem a tükör elé, hogy sminkeljek és rendbe tegyem a hajam. Alice kissé sértődött arccal jött vissza a szobába.
  - Lena, ezt én csinálom. - közölte morcosan.
  - Rendben, rendben. Láttál valamit a randiról?
  - Igen, jól fogtok szórakozni.
  - Még valamit?
  - Semmi érdekeset. Készen vagy. Menj le, mert három perc múlva itt van.

   Lementem és örömmel láttam, hogy a két fiú nincs ott. Amikor csengettek Carlisle nyitott ajtót.
  - Szia, Don!
  - Jó estét, Carlisle!
  - Gyere be, Lena már kész van.
  - Rendben, köszönöm.
   Amint meglátott egy pillanatra megtorpant. Hallottam amit gondolt: ,,Hű, de szép!" Odajött hozzám és egy szál fehér rózsát nyújtott át.
  - Köszönöm. Esme, vízbe tennéd nekem?
  - Persze.
  - Lena, indulhatunk? - kérdezte Don.
  - Igen. Sziasztok!
  - Carlisle, jó ha éjfélre hazahozom?
  - Igen. Jó mulatást!

   Egy kedves kis olasz étterembe mentünk. Kellemes este volt, jót beszélgettünk és pontosan éjfélre hazavitt. Az ajtóban:
  - Köszönöm a szép estét!
  - Én köszönöm önnek, Lena.
  - Tegezzen nyugodtan. Egy randi után kissé túl formális így.
  - Igazad van. Kérlek, tegezz te is. Eljönnél velem jövő szombaton? Egy érdekes kiálítás nyílik Port Angelesben.
  - Szívesen.
  - Köszönöm. Jó éjt! - mondta és kezet csókolt.
  - Neked is jó éjt!
   Bementem és mindenki a nappaliban várt.
  - Jól szórakoztál? - kérdezte Esme.
  - Igen, jól elbeszélgettünk. Jövő héten kiállításra megyünk. Tényleg, a többiek mindták, hogy milesz a Halloween-buli témája?
  - Igen, mondták. - szólalt meg Carlisle.
  - Nagyon macerás lesz vámpírfogakat szerezni, ugye? - kérdeztem komoly arccal és mindenki nevetni kezdett.
  - Megyek, lefekszek. Jó éjt!
  - Neked is. - mondták egyszerre, én pedig még mielőtt felmentem volna megöleltem Carlisle-t és Esmét.

1 megjegyzés: