Oldalak

2010. október 7., csütörtök

Hosszú út - 12. fejezet

  Itt a következő fejezet is. Jó olvasást!

       Éclair szemszöge

   Jól érzem magam a baleset ellenére, de mégis furcsán. Valahogy minden olyan éles, a színek, a szagok. Alex a karjaiban vitt a lakásba. Amikor letett nagyon furcsán nézett rám.
  - Alex, mi a baj?
   Ő komolyan nézett a szemeimbe.
  - Mi történt veled? Megharapott valamelyikük?
  - Nem, dehogy! Hogy jut ilyesmi az eszedbe? - emeltem fel a hangom.
  - Vámpírillatod van!
  - Te velem ne merészelj kiabálni! Kinek hiszed magad?
  - A bevésődésednek!
  - Hogy minek? Viccelsz? Az is csak egy le... - elbizonytalanodtam, hisz ha vámpírok és alakváltók léteznek, akkor ... .
  - Legenda? Tényleg? - kérdezte gúnyosan és remegni kezdett. Pár pillanat múlva egy hatalmas vörösesbarna farkassal álltam szemben.
  - Alex? - kérdeztem, ő pedig bólintott. Teljesen összezavarodtam.
  - Alex kérlek, hogy menj el. Most!
   Nagy barna szemeivel szomorúan nézett rám, majd a szobájába ment. Hallottam, ahogy pakol. Bezárkóztam a szobámba, ő pedig elment. Nem tudtam, hogy mihez kezdjek, de úgy éreztem, hogy beszélnem kell valakivel, ezért előkaptam a telefonom és felhívtam Rosalie-t.
  - Halló! Szia Rosalie!
  - Bocs, de én Emmett vagyok. Te?
  - Éclair vagyok. Szólnál Rosalie-nak?
  - Én nem felelek meg? - kérdezte és meghallottam Rose hangját.
  ,, Emmett, add vissza a telefonom." - mondta Rosalie és néhány tompa puffanás hallatszott.
  - Halló! Itt Rosalie!
  - Szia! Éclair vagyok. Nem tudom, hogy kivel beszélhetnék. Eltudnátok jönni Jasperrel, vagy csak te egyedül? Kérlek!
  - Azonnal indulunk.

   Öt percbe sem telt és megnyomták a csengőt. Gyorsan kinyitottam az ajtót és beengedtem őket.
  - Köszönöm, hogy eljöttetek. Beszélnem kell valakikkel, de nem akarom, hogy az a valaki kívülálló legyen.
  - Mi a baj? - kérdezték egyszerre miután leültünk.
  - Összekaptam Alex-szel.
  - Miért? - kérdezte Jasper érdeklődve.
  - Mert meggyanúsított, hogy megharaptatok. Szerinte vámpírszagom van. Utána veszekedtünk és ő átváltozott, én pedig elküldtem. Ennyi röviden.
  - Mit érzel Alex iránt? - kérdezte Rosalie.
  - Nem tudom. Olyan nehéz, hirtelen az egész életem megváltozott, összezavarodtam. Azt mondta, hogy belémvésődött. Én azonban ...nem ... nem szeretem. Ő a legjobb barátom, ráadásul pár nap után hogyan is lehetnék szerelmes?
   Ekkor megszólalt Rosalie telefonja.
  - Igen, Alice? Emmett? Azonnal megyek. - letette és hozzám fordult.
  - Bocs, Clair, de mennem kell. Jazz, te maradsz?
  - Igen.
  - Sziasztok!
   Rosalie egy pillanattal később már ott sem volt.

  - Jasper, szerinted rossz vagyok? Szeretnem kellene, de nem tudom.
  - Az érzéseknek nem lehet hosszan parancsolni, az még nekem sem megy.
  - Tudod, rémes ez az egész, ráadásul egy ideje folyamatosan rémálmaim vannak.Először három vámpír, egy nő és két férfi jelenik meg. A két férfi neve Jed és Lance. A Lance nevű megszagol és azt mondja, hogy én vagyok az. Utána emberek jelennek meg, akikből vámpírok és vérfarkasok lesznek. megijeszt ez az álom.
 - Figyelj rám. Ígérem neked, hogy nem engedem, hogy valaha bárki bántson téged. Rendben?
Most, van aki vigyázzon rád?
  - Megtudom védeni magam Jasper és különben is, ez csak álom.
  - Estére azért itt maradok veled.
  - És hol aludnál? Bár a vendégszobám már üres.
  - Mi nem alszunk.
  - Komoly? Milyen vámpírnak lenni?
  - Nagyon gyorsak vagyunk, élesek az érzékeink és néhányunknak különleges képessége is van.
  - Neked is?
  - Igen. Érzem mások érzéseit és tudom befolyásolni is azokat.
  - Az enyémet is?
 - A te érzéseidet csak néha érzem. Viszont éreztem, hogy kedvelsz.
  - Ez így is van. Egyébként, miért örültél annyira, hogy nem vagyok a rokonod?
  - Tudod, valamiféle vonzás árad belőled. Carlisle-ra nem hat, de Edwardra, Emmettre, rám és Alexre rendkívül intenzíven. Bármelyikünk megküzdene a másikkal azért, hogy a párod lehessen.
  - Én nem akarok problémát okozni nektek. Na jó, talán Emmettnek igen.
  - Kérlek, hogy Emmettet kerüld annyira, amennyire csak tudod. Veszélyes.
  - Értem és azon leszek. Most viszont lefürdök és lefekszem, te olvass, vagy dvdézz nyugodtan.
  - Oké! Jó éjt!
  - Neked is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése