Oldalak

2010. október 15., péntek

Hosszú út - 15. fejezet

     Mark szemszöge


   A lányom vámpír. Ezt nem hiszem el! Miért nem alakváltó lett?! Vagy egyszerű ember, mint én.
   Fél nyolckor felmentem hozzá vacsorázni. Nyolc óra előtt öt perccel kopogást hallottunk. Clair ment ajtót nyitni és vissza már egy fiúval érkezett.
  - Apa, ő itt Jasper Hale. Jazz, ő az apukám Mark Adore.
  - Üdvözlöm, uram. - mondta.
  - Szia! - köszöntem én is és csak nehezen hittem, hogy ez a fiú tényleg vámpír.
   Elbúcsúztam és lementem La Push-ba, Jake-hez. Amikor csengettem egy nyúzott arcú fiú nyitott ajtót.
  - Szia! Mark Adore vagyok. Jake itthon van?
  - Igen. Jöjjön be. Apa! - szólalt meg kissé emelt hangon.
  - Már itt is vagyok, Alex. Szia Mark!
  - Te vagy Alex? - fordultam a fiú felé.
  - Igen. Kérdezhetek valamit?
  - Persze.
  - Hogy van Clair?
  - Jól, bár amikor kimonta a neved szomorúvá vált a tekintete.
  - Hiányzok neki. - suttogta és elmosolyodott.
  - Alex, talán meglátogathatnád Clairt. - mondta Jacob.
  - Ma talán nem lenne a legjobb ötlet. Vannak nála.
  - Ki? - kérdezték egyszerre.
  - Valami Jasper Hale.
  - Jazz bácsi? Miért?
  - A nagyapám elakarta raboltatni Clairt és most ő vigyáz rá.
  - Akkor tényleg jártak itt idegen vámpírok. - állapította meg Jacob.
  - Apa, elmegyek Clairhez.
  - Alex, ne ... - próbált meg Jacob rászólni a fiára, de Alex már ott sem volt.
  - Na, tessék. Ennyire figyel rám a fiam.
  - Nyugi, Clair pedig rosszabb, mint egy őrmester, de olyan aranyosan parancsolgat, hogy nem haragszok érte. Jacob, tényleg Clair lett Alex lenyomata?
  - Nem tudom. Alex bevésődött, de Clair ... .Clair kedveli Alexet, de szerintem soha nem lesz szerelmes belé.
  - Akkor mi lesz Alex-szel?
  - Nem tudom. Clairt tényleg el akarták rabolni?
  - Igen, de többet én sem tudok.
  - Értem, szólok a falkának, hogy figyeljenek. Van képessége a fagyasztáson kívül?
  - Honnan tudsz róla?
  - Alex-szel mi tapasztaltuk meg elsőként. Minden izmom fájt, miután elmúlt a hatás.
  - Anthony hogy van?
  - Jól, de néha az idegeimre megy. Bomlanak utána a lányok, mert tud elbűvölni, mint a nagyapja. Hallottad, hogy Clair már egyszer felpofozta?
  - Nem, de nem lep meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése