Oldalak

2010. október 10., vasárnap

Hosszú út - 13. fejezet + képek

                                                                 Henna
                                                                      Lance
                                                                       Jed

                                                                 
      Éclair szemszöge



   Lefeküdtem aludni és gyorsan el is aludtam, de hajnali egykor felébredtem. Kinéztem a nappaliba, de üres volt. Az erkély felé pillantottam és valami megcsillant. Érdeklődve kiléptem a teraszra, megborzongtam. Az erdő szélénél megláttam valakit és engedve a kíváncsiságomnak utána indultam. Követtem az alakot  és egyre mélyebben jártunk az erdőben. Miközben mentem az árny után biztosan éreztem, hogy óriási hibát követtem el. Egy rétre jutottam és ott az álmomból már ismert három vámpírt láttam.
  - Jed? Lance?
  - Ismersz minket? - kérdezte a néger vámpír, Lance.
  - Miért kerestek? Mit akartok tőlem?
  - Honnan tudsz ennyit? - kérdezett vissza a szőke, Jed.
   Hirtelen hangokat hallottunk és a rét szélénél láttuk a teljes Cullen családot.

  - Clair, gyere ide! - mondta Carlisle.
  - Válaszokat akarok! Most! Mit akartok tőlem? - kérdeztem Jedéket.
  - A dédapád látni akar. - mondta Lance.
  - Én viszont őt nem. Mondjátok meg neki, hogy ne keressen.
  - Kicsi cica, ez nem kívánságműsor. -mondta gúnyosan a vámpírnő.
  - De az. - mondtam és elindultam a Cullenek felé.

   Ők azoban nem engedtek. Elkapták a karom és magukhoz rántottak. Megijedtem, ők pedig ledermedve maradtak. A Cullen család döbbenten nézett.
  - Valaki segítene? Nem tudom, hogy mennyi ideig maradnak így.
   Rosalie jött oda segíteni először, majd pár pillanat múlva a többiek is. Majd mire sikerült kiszedniük Jed kezei közül már kezdtek ,,kiolvadni". A nőt és Jedet azonnal megölték, de Lance-nél megállítottam őket. Emmett és Jasper szorosan tartották, én pedig elé sétáltam.
  - Lance, azt akarom, hogy mondd meg annak a ... a rokonomnak, hogy harcoltam veletek és csak te élted túl. Én is meghaltam. Megértetted?
  - Igen. - mondta alázattal.
  - És most én kérdezek. Honnan tud rólam? Mit akar tőlem?
  - Amióta az indiánnője belehalt a szülésbe távolról figyelte a leszármazottait és, hogy mit akar tőled? Téged. Te vagy az első leszármazottja, akiben a génjei feléledtek. családot akar tőled.
  - Értem. Van különleges képessége? Vannak még társai?
  - Négyen voltunk, Henna, Damien, Jed és én. Hennának nem volt képessége, ahogy Jednek sem. Damien pár pillanatig tudja az időt és a teret manipulálni, én pedig ha megment valaki a halálig hű maradok hozzá. Te vagy az első akinek tartozom a hűségemmel. Ezért válaszolok.
   Odamentem Jasper mellé és suttogva kérdeztem:
  - Őszinte? - kérdeztem, ő pedig bólintott. Visszafordultam Lance-hez.
  - Rendben, hiszek neked, de a bizalmamra rá kell szolgálnod.
  - Megértelek.
  - Emmett, Jasper nyugodtan elengedhetitek. Te pedig Lance, kérlek egy szóval se említsd a Cullen családot.
   Lágyabb színezetet adtam a hangomnak, ő pedig szinte elolvadva nézett engem, majd bólintott és elment. Ezután már indultam volna haza, de visszafordultam.
  - Köszönöm, hogy a segítségemre siettetek, és bocsánat Jasper, hogy nem maradtam otthon.
  - Én kérek bocsánatot, hogy egyedül hagytalak. Na, gyere, hazakísérlek.
  - Oké. Sziasztok. - köszöntünk el, Jasper pedig hirtelen a karjai közé kapott és hazafutott velem.

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése